lördag 27 november 2010

känner ni stressen?

Tiden räcker inte riktigt till. Nån annan som känner som jag? Mitt hem ser ut som skrutt och personligen längtar jag till våren så att altanen kan användas och mitt hem växer med 40 kvadrat. Ja ja jag ska inte klaga;) Livet är härligt nästan jämt. Ska försöka röja lite här hemma i dag, köpa ett par kängor till dottern, låna grannhästen en stund, fixa lite lunch och åka och hämta sonen hos bästa vännen. Sen ska vi bara hjälpa svågern att packa inför flytten på tisdag och bestiga det stora tvättberget. En vanlig lördag med andra ord;)

3 kommentarer:

  1. Nä jag känner inte stressen, får skylla på att jag inte jobbar.

    SvaraRadera
  2. Det underlättar nog att vara hemma mer...

    SvaraRadera
  3. Jag känner precis som dig =/. Vill ha 48 timmar på ett dygn. Och hemmet är det som lider mest av den knappa tiden, mitt hem ser också ut som skrutt och inte hjälper det med alla renoveringsgrejer som ligger överallt.

    Trist att gubben åker på att jobba, baksidan på Ica =(, Människor måste tydligen ha mat även röda dagar..

    SvaraRadera