lördag 1 januari 2011

Så blev det nytt år igen




Gårdagen började med att jag slängde ut granen...

Min Mårbacka pelargon som blommar för fullt i januari=)

Nu är det inte bara dagarna som rullar på utan även åren tydligen. Tredje nyåret jag bloggar:) Funderar på om jag ska summera 2010 eller ej... Just nu får ni hålla till godo med dagen idag =)

Jag började dagen med att vakna alldeles för tidigt och kunde inte somna om. Suck... Lite Yatzy på det tills ungarna tröttnade. Rensade min och Busens byråar och fick ihop en massa skräp och kläder att skänka. Mannen åkte och jobbade och vi åt lite lunch och for iväg till Hardemo för att åka lite pulka med Krångels kompis. Lite ost och kex till mellis, lite surfande för att förstå sig på alla kryphål i diverse olika mobilabonnemang (dags för Busen att få ny mobil) lite mer att äta och ett försök till tupplur som avbröts för många gånger av barnen för att bli någon effekt av. Nu ska jag bara uthärda en stund till för sen tänker jag tvinga barnen att gå och lägga sig så att jag kan få lite lung och ro =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar