söndag 30 januari 2011

Söndagkväl och laddning inför veckan

Slut på veckan om några timmar och jag börjar känna om jag har veckan som kommer under kontroll. Just nu har jag nog det men om ett par dagar börjar det nog köra ihop sig tror jag... Måndag betyder inte träning i morgon eftersom det liv jag skulle börja nu med träning två gånger i veckan får vänta några dagar till så den förbannade förskylningen släpper sitt grepp lite till. Soptippen på väg till jobbet tänkte jag istället, bli av med den gamla dataskärmen och lite annat elskrot. Jobba till 17,30 eftersom det är APT dag i morgon. Vi har en liten prao också som ska tas hand om. Inte för att jag vet om man behöver ta hand om en 18 åring så mycket men lite vägledning i livet vore nog bra för denna tös. Sen när klockan blivit kväll i morgon så laddar jag om för nästa dag;)
Tisdag bjuder på en extralång arbetsdag...
Onsdag bjuder på friluftsdag i Kvarntorp följt av träff på BUN och barngympa på kvällen.
Torsdag bjuder på träning (tänkte vara helt frisk här) och jobb till 18,00.
Fredag bjuder på tidigt jobbande vilket jag gillar och ridskola.
Lördagen bjuder på STÄDNING.
Söndagen bjuder jag in alla som vill till ljusparty klockan 16,00.

Då laddar vi då =O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar