söndag 27 februari 2011

I morgon är det vardag igen

Räkningarna betalda och snart dags att lägga ungarna. I morgon börjar den vanliga vardagen igen. Hostar fortfarande konstant men jag tror att det vänt nu...
Har fortfarande ingen ork så bokföringen är inte klar än. Inte bra men jag ska göra lite till i morgon. Dagen bjöd på finbesök av min härliga pluggkompis C. Hon är toppen och vi hade massor av prata om. Min kompis M tittade också in och hann att fika medans hon lämnade av dottern här. Jag och C har redan nu planerat in nästa träff om ett par månader och även planerat in julgodistillverkandet som i år kommer att gå av stapeln i Skövde dit hon ska flytta i sommar eftersom mannen hennes fått en tjänst där. Nu letar hon nytt jobb i Skövde så jag hoppas de behöver en toppenpedagog där nere =)

Nu håller vi tummarna för att orken räcker för jobb, föräldrainformation inför högstadiet och slutmötet av utredningen på Busen min. Det blir några tuffa dagar men jag hoppas på en härlig helg =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar