lördag 26 februari 2011

Tänk så fel jag hade...

Trodde jag var tillbaka på banan... Nej då, sjukan släpper inte taget om mig än. Hostar så att jag har träningsvärk i magen. Å sover...nej då då hostar jag ännu värre...:( Har försökt att jobba den här veckan men vi kan väl säga att jag var där. Jobba får jag väl göra nästa vecka eller nått =)

Nog med gnäll nu. Ska straxt åka och hämta mina stövlar som lagats och byta Krångels gummistövlar som tydligen var tråkig färg på eller nått. En present ska inhandlas till svågern som bjuder på fika i eftermiddag, han fyller visst 41. Lite mer bokföring ska göras så att jag kan lämna in alla papper till revisorn på måndag.

Nä men lite mer överdosering av hostmedicin så är jag på gång =)

2 kommentarer:

  1. Du får fixa lite hostmedicin av doktorn, så du får sova iaf...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag borde kanske men jag tycker det har blivit lite bättre nu och jag vet att de knapt skriver ut stark hostmedicin längre...

    SvaraRadera