fredag 18 februari 2011

Jag är tillbaka på banan :)

Eller kanske inte helt men ändå... Jag fixar att sitta upp, gå utan att få svimkänslor och jag körde bil för en timma sen för att skjussa dotterna till fritids =) Är fortfarande väldigt trött och orkeslös av detta elaka virus (var till vårdcentralen och kollade och det fanns inga streptococker) vilket tyder på virus och dessa kan tydligen bara kan botas med vila.

Den där våren är inte här och hälsar på heller. Surt tycker jag! Snön vräker ner och termometern står på 12 minus :( Ska det vara nödvändigt man bara undrar... Okey vi säger sportlovet sen kan det väl bli vår? Snälla.

Om tre timmar ska jag hämta dottern igen så nu ska jag försöka hinna vila lite innan hon kommer hem. Ha en fin dag =)

1 kommentar:

  1. Ja det är drygt med denna ickevår...

    Men fredag, har jag fått nån uppgift då?

    SvaraRadera