onsdag 1 juni 2011

Att busa en onsdag är bra för själen =)

Ska man vara så här trött så här dags på dan? Eller frågan är nog får man vara så här trött;) Kvällströtta jag funderar på om man kan strunta i tvätten i maskinen som inte är klar än, gå och lägga mig före min elvaåring å så göra allt i morgon istället?

Annars är jag pigg =) Härligt pigg igen! Vem vet, kanske jag springer i morgon igen...

Jobbet var bra efter lunch... Innan satt jag i två timmar och sammanställde maten för alla fritidsavdelningar för hela sommaren. Sjukt tråkigt! Men eftermiddagen blev bra. Kollegan som jag ska dela rum med i Berlin gjorde som hon ville för hon hade bara ena ettan. Där blev det bak och saft och bollar innomhus. Själv tog jag med mig mina treor och gjorde bus på tvåornas avdelning när de också var borta. Härligt härligt med en avspänd eftermiddag! Fick också tokspel på vårt kaos i vårt rum så jag röjde det värsta.

Glömde också bort att ringa mannen och tala om att dottern följt med en kompis hem och han inte behövde åka och hämta henne.... Oj...
Telefonen funkade förresten inte klockrent i dag, ringde inte som den skulle och registrerade inte missade samtal. Undrar om det var något över Hallsberg? Mer troligt kanske att telefonen krånglade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar