söndag 3 juli 2011

får man?

Så var det söndag igen. Axeln är betydligt bättre redan men en bra bit från bra... Tänker vara hemma i morgon och på tisdag. Är inte van att vara hemma sjukskriven om jag inte ligger med feber och sånt. Men visst får man vara hemma och vila upp axelurslingen så den fungerar lite bättre även om mitt jobb inte kräver att jag använder den hela tiden? eller? Hade jag haft ett butiks eller fabriksjobb hade det varit en självklarhet men jag vet inte om det påverkas av att jag är fritidspedagog... Visserligen har jag nu mannens bil med automat men jag skulle inte klara av att bära matbrickan i matsalen, spela brännboll, hoppa hopprep och annat fysiskt (typ släpa möbler som vi gjorde förra veckan). Får man ändå vara hemma och vila den kroppsdel som gör ont? Får väl köra på känsla och känslan säger att jag borde få bli lite bättre först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar