måndag 9 mars 2009

laddar för i morgon

njuter av lugnet =) I morgon bitti blir det stress och kämpande med en morgontrött krångel...
Lektion tidigt i morgon och krångel ville inte somna i kväll, det är inte bra...
Vad hon än hade för sjuka i söndags så har det gått över. Skönt att det inte blev något av det.

Försökte plugga och ha förseminarie via MSN i dag. Samtidigt som jag åt, svarade på frågor från mannen och fixade film till krångel. Undrar om jag sa något vettigt överhuvudtaget?

Tog mig direkt vidare till busens skola för samtal där en miss gjorde att det var ett möte utan stödteam. Det blev jag och två av lärarna. En lång diskussion senare så hade vi vädrat både det ena och det andra. Det finns ju ingen direkt lösning men det är bra att man får lite koll på hur det går i skolan. Jag kan ju inte vara överallt för att kolla och stötta. Men han har tack och lov bra lärare men den lärare som räcker till alla finns inte i skolan i dag. De resurserna finns helt enkelt inte. Alla kan bara göra sitt bästa att räcka till för alla barn.

1 kommentar: